wtorek, 29 maja 2012

z archiwum

Nie tak dawno udało mi się wyprodukować dwa proste albumiki -opakowania na pieniądze oraz z życzeniami-
 z okazji chrztu.Jeden dla chłopczyka,drugi dla dziewczynki.Niektóre strony są dość podobne do siebie.
Dla chłopczyka jest oczywiście niebieski i umieszczony w zdekupażowanej kasetce.Chmurki na kasetce malowałam sama  i to widać.




Teraz trochę zdjęć.

 



 






Niestety zdjęcia są fatalne-robienie zdjęć jest moją "piętą achillesową" .
Albumik dla dziewczynki - z równie okropnymi zdjęciami,których już nie poprawię ,bo album został już podarowany. Kasetka jest pomalowałam przy pomocy szablonu, a kwiatki ulepiłam z pasty opla i modeliny.


















W albumach wykorzystałam tekturki od Efinki  i  z wycinanki.


2 komentarze:

  1. Śliczne, tego dziewczynkowego nie widziałam jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że mogę oglądać twoje cudności.Nie wydawaj, bez zrobienia zdjęcia i wstawienia na blogu do oklaskiwania.

    OdpowiedzUsuń