sobota, 20 grudnia 2014

Pergaminowe karteczki

W tym roku zrobiłam parę pergaminowych karteczek świątecznych.
Bardzo podoba mi się ta technika i kiedyś robiłam znacznie więcej kartek pergaminowych.
Niestety jest to bardzo pracochłonna technika , a ja jestem zbyt leniwa.No i nie zadawalają mnie efekty końcowe w moich pracach pergaminowych - nie potrafię pięknie rysować i cieniować, a  ząbki nadają się do ortodonty - są po prostu krzywe.Po za tym doszłam do wniosku , że moje prace pergaminowe traktuję zbyt scrapowo, ale to chyba tylko dlatego aby ukryć "niedoróbki" i braki pergaminowe. I właściwie te moje kartki są bardziej scrapowe niż pergaminowe.

 

Jeżeli chcecie zobaczyć prawdziwe pergaminki prace to polecam moje ulubione forum , gdzie można zobaczyć przepiękne kartki wspaniałych dziewczyn.
Pozdrawiam serdecznie - marysia


1 komentarz:

  1. Ja lubię pergamin w różnych odsłonach - tych klasycznych, ale i tych z obrazkami czy łączonych w wykrojonymi elementami, pergaminowe vellum też :) Twoje energetyczne biało-czerwone poisencje są świetne.
    Przy okazji z pozdrowieniami ślemy uściski i dziękujemy za skrapkową szopkę z życzeniami - Kasia, Ania i Ada :)

    OdpowiedzUsuń