wtorek, 4 października 2016

ATC - reaktywacja


Reaktywacja nie dotyczy produkcji ATC, bo ta idzie w miarę sprawnie, chociaż niestety z lekkim poślizgiem. Reaktywacja dotyczy publikowania postów z Atc.
 W końcu to prace wyzwaniowe i wydaje mi się, że należy je pokazać - bez względu na walory estetyczne
i poślizg czasowy.

Pierwsze zaległe Atc  " Oko" jest z maja.
 Moje oko jest transferem  z narysowanego - prawie własnoręcznie - ołówkami rysunku .

Niestety trochę przesadziłam z dosłownością . Zbyt dosłowne oko poleciało do Joli-Zoli i Natshy Green


Drugie zaległe atc - majowe- ma tytuł  "Druk" . Dostały go Boei i Aralka.

















Niestety na realizację niektórych  marzeń jest na 100% za późno.

 Uczestniczyłam też w ArtGrupowym spotkaniu przy kawie.

Pozdrawiam serdecznie - marysia

4 komentarze:

  1. Pokazuj, pokazuj, bo jest co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalne prace i wreszcie opublikowane ;) Bardzo mi się podobają, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne 'oko', zresztą wszystkie świetne. Bardzo mi się też podoba tekstura tła i klucze w ATC "Na skrzydłach marzeń". :)

    OdpowiedzUsuń