sobota, 14 lipca 2012

Albumik dla Alojka

Na moim ulubionym forum było wyzwanie- wymianka w którym wzięłam udział. Wylosowałam Jolę- Alojkai dostałam od niej  piękny mini albumik. Dla Joli zrobiłam też albumik ,ale już nie taki mini.Album Joli jest z kartki A4,a mój  z papieru 30x30cm.
Bardzo lubię pergaminowe prace, ale tak na prawdę to ostatnio malutko ich robię.Chyba dlatego ,że brak mi trochę cierpliwości i perfekcji,której prace pergaminowe wymagają .Moje pergaminowe ząbki nie są równiutkie ,używam za dużej siły przy tłoczeniu.








  Do albumu używałam białą i kolorową kalkę , w obu wycinałam ząbki. Kompozycje kwiatowe są z suszonych kwiatków .Część z nich przygotowałam sama.
A motylek frywolitkowy to moja pierwsza praca w tej tej technice.Muszę powiedzieć ,że frywolitka i "frywolitkowanie" bardzo mi się podoba.Podejrzewam ,że niedługo  "wyfrywolicę" coś większego.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

6 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszedł Twój albumik, od razu zwróciłam uwagę na motylki - i te pergaminowe, i tego frywolnego też :)Mnie coraz bardziej własnie kusi więcej popróbować tej techniki, tylko że to strasznie kosztowne jest :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Gunnila, najmniej kosztowna technika jaka znam to właśnie pergaminki. Raz kupisz narzędzia i to naprawdę nie trzeba ich wielu i masz na cale lata z głowy. Kalka nie jest droga.

    Marysiu, Twój album jest zachwycający jak wiesz, nie narzekaj, nawet te pergaminowe elementy są starannie wykonane a suszki to już osobna bajka i to trzeba umieć robić. Tez kiedy próbowałam i raczej dałam sobie spokój.
    Frywolitek nie robię sama wiec te rzeczy są dla mnie naprawdę cenne.
    Dziękuję Marysiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwona
    rzeczywiście pergaminki nie są wcale takie drogie.największy koszt to narzędzia,ale w porównaniu z tym co wydajemy np na wykrojniki do maszynek to drobiazg

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny albumik. Sztuka pergaminowa jest mi obca ale wyobrazam sobie, ze trzeba duzo wprawy i cierpliowsci. Pieknie. Komozycje kwiatowe sa przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały ten pergaminowy album, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest, ale się napracowałaś:)

    OdpowiedzUsuń