poniedziałek, 26 listopada 2012

urodziny

Mam zrobić kartki na święta.
Nie produkuję . Błądząc po internecie, zaglądnęłam na trochę zapomnianą "naszą -klasę". Kliknęłam na konto swojej siostry i patrząc na fotografie tam zamieszczone wymyśliłam sobie ,że zrobię jej album . Album z życzeniami z okazji  urodzin.W ogólnym zarysie podobny do tego mojego albumu .Dużo zdjęć,dużo życzeń,trochę wycinanek .Zdjęcia siostry z podróży po całym świecie. Praca jest w sumie dość prosta.Na koniec okazało się , że album  nie zamyka się.Na tym etapie zaawansowania pracy mogłam tylko dorobić wstążkę do związania albumu.Na szczęście siostrze albumik się spodobał mimo pewnych niedoskonałości.
Będzie dużo zdjęć .


































Dziękuję bardzo za komentarze pod poprzednim postem.Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu.

6 komentarzy:

  1. Marysiu, piękny album!!! wzruszający!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto, aleś się napracowała. Efekt fantastyczny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ja nie mam takiej siostry :)
    Lidka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli ten album jest taki prosty, to juz sie zastanawiam, jak bedą wyglądac wymyślne prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie życzenia to jedne jedyne w swoim rodzaju :)) Album jest wspaniały !

    OdpowiedzUsuń