czwartek, 31 stycznia 2013

Filiżanka

To tytuł wymianki ateciakowej na forum pergaminowym ,które mamy teraz w tym miejscu . Na tym forum spotykają się niesamowicie fajni i pozytywni ludzie.Z niektórymi znam się osobiście ,z innymi nie -ale właśnie tam czuję się jak u siebie w domu.Zawsze spotykam się z życzliwością ,
dobrą radą i najważniejsze -mam okazję podziwiać wiele wspaniałych nie tylko pergaminowych prac.
Wracając do wymianki to zrobiłam na nią taką filiżankę

Wiem ,że moim pergaminowym pracom wiele brakuje do ideału . "Pergaminowanie" to bardzo pracochłonna technika i wymaga wielu ćwiczeń i pracy,a ja jestem po  prostu za leniwa na osiągnięcie mistrzostwa w tej dziedzinie.
Ateciaka zgłaszam też na wyzwanie w Szufladzie - czas na herbatę.

Dziękuję za odwiedziny.


3 komentarze:

  1. piekna karteczka pergamonowa zapraszam do mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ATC, ja nie potrafię tak dziergać, tym bardziej podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pergaminowe cudeńko. Fajnie mieć takie miejsce, gdzie można 'pogadać' z miłymi osobami.

    OdpowiedzUsuń