niedziela, 20 stycznia 2013

Tagi 2013 - miesiąc pierwszy

Biorę udział w projekcie Tagi 2013 .To projekt w którym raz w miesiącu uczestnicy wykonują tag wg wytycznych zaproponowanych przez Rudlis. Mam nadzieję ,że uda mi się wytrwać do końca roku,dostosować do wymagań i przede wszystkim świetnie się bawić.
 W tym miesiącu tag musi zawierać trzy elementy:
-kawałek szarego papieru,
-koronka pod postacią papierowej serwetki, bawełnianej koronki, wyciętej z wykrojnika lub dziurkaczem. -no i srebrna wstążka (nie sznurek, nie nitka).
A to jest "inspirujące " zdjęcie:

I moja interpretacja-tekturowy tag okleiłam szarym papierem.Użyłam  wstążek w dwóch odcieniach koloru srebrnego - z jasnej zrobiłam kwiat , a z ciemnej liście - na których ręcznie ,czarną nicią zaznaczyłam ich "unerwienie".Z szarego papieru wykrojnikiem wycięłam serwetkę koronkową (tę pod kwiatem). Na wszelki wypadek dodałam też szarą bawełnianą taśmę koronkową. I różne perełki ,by dopełnić  (a może przepełnić) kompozycję.




Jak widać tag jest utrzymany w stylu który na własne potrzeby nazwałam "barokkoko". I oczywiście jest to styl w którym najczęściej wykonuję swoje prace.


 Zgłaszam też  mój tag na  expresowe wyzwanie w rapakivi .
Wybrałam linię tag-ręcznie robiony kwiat -wstążka.


Teraz jeszcze linki do dwóch, moich sąsiednich blogów z zabawy tagowej.
Pierwszy blog należy do  Eli 17
a drugi do Samary 84
Zapraszam też do odwiedzania blogów " tagowych" dziewczyn .

Wydaje mi się ,że  kliknięcie w zdjęcie poniżej powinno przenieść Was do listy blogów,ale pewności nie mam - jestem po prostu komputerowym beztalenciem .





Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa na temat mojego "wyleżanego" obrusu.

40 komentarzy:

  1. Kwiat ze srebrnej wstążki i liście- zaszalałaś, super tag...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się to barokkoko podoba,a kwiat jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny Tag i ten kwiat :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie! Trzy blogi pod rząd nie miały tagów i już myślałam że na kolejnym tez nie będzie ale na szczęście się myliłam;)
    Twój tag jest bardzo fajny;)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pomysłowe liście z tej wstążki - podoba mi się pomysł a i wykonanie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny! Kwiat i liście wyglądają rewelacyjnie, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach! kwiat przepiękny tak samo cały tag!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki sliczny, uwielbiam te kolorki, super pomysl z listkami- z tasiemki, sliczny kwiatek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory na tagu! Cudny kwiat, a te listki sama tak wyszywałaś? Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kwiat- cudowny tag- ja też chylę czoła...
    P.S.Lubię na bogato : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity efekt dało to srebra;) pięknie to wszystko razem wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie zawiniętny kwiatuszek, bardzo efektowny tag !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny tag,a kwiatek fantastyczny!Pozdrawiam serdecznie! Iwona

    OdpowiedzUsuń
  14. Gustowny, elegancki-dla mnie SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, wysmakowany tag. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kwiat z listkami, to dla mnie istne dzieło sztuki! Przyglądałam się długą chwilę i jestem nim zachwycona i chylę czoła przed takimi umiejętnościami. Tak niezwykle elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Styl wspaniały! I ta nazwa!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny tag, wspaniały kwiat, srebrne liście rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykły - tyle pracy włożyłaś w te blistki i kwiat!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny i taki pracochłonny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięny tag, cudne kolory, śliczny kwiat. Cieszymy się, że znalazłaś czas na zabawę z wyzwaniem ekspresowym na blogu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny - osobiście mało robię tagów, ale Twój Marysiu bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny! Śliczna różyczka i listki!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak na moje oko, to przepiękne to "barokkoko" :) Gratuluję pomysłu i rewelacyjnego wykonania! KTOŚ tu ma talent! ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kwiat i cały tag przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kwiat i cały tag przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny tag a różyczka cudna !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała praca, do tego taka romantyczna róża! Gratuluję i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  29. pomysłowy i genialnie wykonany tag
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O rajeńku... pokłony... CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super tag i jaka fajna zabawa tagowa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! I ten kwiat i te liście - super :) Piękny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna kompozycja! (i wcale tag nie jest przepełniony)

    OdpowiedzUsuń