środa, 10 października 2012

Śluby,śluby,śluby...

Wrzesień i październik są pięknymi  miesiącami i chyba dlatego w tym okresie jest sporo ślubów - przynajmniej tak mi się wydaje.Sama brałam ślub w kwietniu i "póki co" jesteśmy z mężem dość wytrwali w związku - prawie już pełnoletnim.
A to parę karteczek na śluby znajomych.
Tutaj wykorzystałam napisy od   jolagg - dziękuję bardzo za możliwość skorzystania z nich.



Sztalugowa . Znalazłam w niej wreszcie zastosowanie dla listków paproci ,które kupiłam już niemożliwie dawno w tym sklepie.

 Parę fragmentów karteczki
 Całość w pozycji stojącej
 Środek - szczególnie jestem zadowolona z kieszonki na kasę.Wydaje mi się ,że zrobiłam jej fajne zamykanie.
  Dziękuję za wytrwałość i  ciepłe słowa.

8 komentarzy:

  1. Marysiu, wszystkie piękne i bardzo wytworne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bukiety, a na pierwszej najpiękniejszy:) Świetne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, moja faworytka t pierwsza ale ostatnie kwiaty tez przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy wychodzą z Twoich rąk...Maniu:)
    podziwiam i cieszę się, że udało się nam spotkać na sobotnich warsztatach...pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście Iza ma rację, cudowne kartki, sama mogłabys prowadzic warsztaty :) a wogóle co Ty chcesz od tych warstw i przestrzeni ? masz wszystko w swoich kartkach :)
    Pozdrawiam gorąco i jeszcze raz dziękuję, że mogłyśmy razem popracować i poznać sie bliżej, cudowna i ciepła z Ciebie kobitka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne kartki! w oko wpadła mi pierwsza, cudna kompozycja kwiatowa na głównej stronie

    OdpowiedzUsuń